Web Informer Button

3/23/2016
0
Θέλω να σε κοιτώ όταν κοιμάσαι, και θα σε αφήσω να το κάνεις κι εσύ.
Θέλω να σου μιλώ χωρίς να κρύβομαι πίσω από τη μάσκα του “πρέπει”. Και θα σου επιβάλλω να το κάνεις κι εσυ.
Θέλω να με μάθεις να σε χαϊδεύω, και θα σε αφήνω να το κάνεις κι εσύ.
Θέλω να μοιράζομαι τις ανασφάλειές μου.
Και θα σε αφήσω να το κάνεις κι εσύ.
Θέλω να με κοιτάς στα μάτια, και να με αφήσεις να το κάνω κι εγώ.
Θέλω κάθε αναστεναγμός σου να ναι απο ηδονή, και να με αφήσεις να το κάνω κι εγώ.
Θέλω να με ξενυχτάς στον έρωτα, και να με αφήσεις να το κάνω κι εγώ.
Θέλω να σου λέω “αγάπη μου” και θα σε αφήσω να το κάνεις κι εσύ.
Θέλω να καμαρώνω κάθε σου βήμα προς τα εμπρός, και θα κλάψω απο χαρά αν το κάνεις κι εσύ.
Θέλω να δακρύζεις ξεχνώντας το παρελθόν σου, και να με αφήσεις να το κάνω κι εγώ.
Θέλω να μή σε πονάω, και να σε ικετέψω να το κάνεις κι εσύ.
Θέλω να μοιράζομαι τον ύπνο μου με σένα, και να σε κάνω να το θέλεις κι εσύ.
Θέλω να σε ταράζω στα φιλιά στα καλά καθούμενα. Και θα σε αφήσω να το κάνεις κι εσύ.
Θέλω όταν με σφίγγεις αγκαλιά σου, να χωθώ τόσο μέσα της που να χαϊδέψω την καρδιά σου και να της σβήσω τα σημάδια. Και θα σε αφήσω να το κάνεις κι εσύ.
Θέλω να σε θέλω, και θα σε προκαλέσω να το κάνεις κι εσύ.πηγή