Web Informer Button

7/30/2014
0
Ο διαγωνισμός έχει ήδη ξεκινήσει. Όλοι οι ήρωες των τοπικών κοινωνιών και οι ιστορίες τους στη διάθεσή μας. Κάθε υποψήφιος νικητής μπροστά στα μάτια μας. Εμπνευστείτε από τις ιστορίες που σας αρέσουν. Ψηφίστε τα «Αστέρια» που αγαπάτε. Εάν εσείς είστε ένα «Αστέρι», δώστε την ιστορία σας και «λάμψτε».

Με αγάπη και θάρρος για τη Ζωή
Όλα ξεκίνησαν το 1958 όταν με τους γονείς μου ήμασταν οι πρώτοι κάτοικοι που ήρθαν στης περιοχή της κρήνης. Παιδί χωρισμένων γονιών έμαθα από μικρός τι θα πει ‘’ζωή’’. Μεγαλωμένος με αγάπη για τον άνθρωπο και την εργασία δημιούργησα τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο.
Η εμπειρία μου στο ψάρι ξεκίνησε από το εστιατόριο ‘’Ψαράς’’ στην παραλία της Κρήνης. Εκεί γνώρισα σημαντικούς ανθρώπους που μου δίδαξαν κάτι που ίσως να μου διέφευγε. ‘’Να κοιμάσαι ήσυχος’’ μου έλεγαν. ‘’ Πως θα το κάνεις αυτό; Όταν δεν κρύβεσαι από τον κόσμο. Βοήθησε με την καρδιά σου όποιον χρειάζεται την βοήθεια σου και η ζωή θα σε ανταμείψει.’’ Και όντως είχαν δίκιο.
Μεγαλώνοντας μόνος μου τα 5 αγόρια μου τα χρόνια ήταν δύσκολα αλλά με αγάπη . Τους έμαθα όλα αυτά που στην δική τους ηλικία μου έμαθαν εμένα οι μεγαλύτεροι και σήμερα απολαμβάνω υπερήφανα τους καρπούς της ζωής μου να είναι με ψηλά το κεφάλι και γεμάτοι αγάπη και θάρρος για την ζωή.
Το 1994 άνοιξα το κατάστημα μου στο ισόγειο του πατρικού μου σπιτιού στην οδό Χανίων 8 στην Κρήνη με το όνομα ‘’ Ο ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ’’ . Με τα παιδιά μου και καλούς φίλους κάναμε το όνειρο μας πραγματικότητα. Με τα φαγητά μας αλλά και τις υπηρεσίες μας δεχόμαστε απλούς αλλά και γνωστούς συνανθρώπους μας που για λίγο ξεχνάμε τα προβλήματα και γινόμαστε μία παρέα.
Βλέποντας τις αξίες των 5 μου παιδιών αποφασίσαμε να κάνουμε και κάτι για τους νέους της περιοχής για να τους προστατέψουμε από τις κακοτοπιές της εποχής. Δημιουργήσαμε το πρώτο πάρκο-γήπεδο στην περιοχή που στεγάζεται η τοπική ομάδα του Αγ. Γεωργίου Καλαμαριάς και δίνεται η δυνατότητα σε νέους και έφηβους μέσω των αθλοπαιδιών να έχουν μια ισορροπημένη και αγνή καθημερινότητα δημιουργώντας βάσεις για ένα καλύτερο αύριο.
Αυτή είναι η ιστορία μου. Του Γιώργου του ‘’ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ‘’.
Γιατί πρέπει να με ψηφίσετε:
1. : Γιατί απλά η στήριξη σας θα μας δώσει ακόμη μια αφορμή να στηρίξουμε κάποιους άλλους.
Φωτογραφία που υποβλήθηκε από το χρήστη
Φωτογραφία που υποβλήθηκε από το χρήστη